WYŚCIGI RÓWNOLEGŁE 1/4 MILI w Polsce

Sasha The Owner
4 600 wyświetleń 76K

W tym filmie 1000koni to nic nadzwyczajnego⚡
🔥SKLEP PUREVIL & SASHASTORE🔥
sashastore.pl/
►INSTAGRAM◄
bvemil
►SPROWADŹ ZE MNĄ AUTO◄
bezpieczneautousa@gmail.com
►KONTAKT DLA WIDZÓW◄
sashamediainfo@gmail.com
►MONTAŻ◄
czilekig
bvemil

Motoryzacja

Komentarze: 129

  1. Mecenaska 500
    Mecenaska 500
    4 miesięcy temu

    Emil Fajne sa te odcinki z wyścigów i ze zlotow. Gdy je oglądam , czuje sie jakbym tam była...,mimo że nigdy nie będę, i chociaż na chwilę zapominam o rzeczywistości, Fajnie że Jesteś Byczku.

    1. XskazaX
      XskazaX
      2 miesięcy temu

      Nigdy nie mów nigdy

  2. Do not mess with me
    Do not mess with me
    4 miesięcy temu

    Chciałbym zobaczyć powrót GTR ale z 2022 roku może wróci kiedyś jeszcze 😀

    1. TheNorbertCase
      TheNorbertCase
      4 miesięcy temu

      @Do not mess with me zgadzam się :)

    2. Do not mess with me
      Do not mess with me
      4 miesięcy temu

      @TheNorbertCase Wiem ale nadzieja umiera ostatnia :D

    3. TheNorbertCase
      TheNorbertCase
      4 miesięcy temu

      Raczej nie osiągalne :)

    4. iggoruksy minecraft
      iggoruksy minecraft
      4 miesięcy temu

      Takie odkupiłem furore i wystartowałem na ¼ mili

  3. KnOv11
    KnOv11
    4 miesięcy temu

    Coś ci ucięło zasięgi w ostatnim czasie, ale wyścigi na 1/4 mili to jest to co kocham u Ciebie na kanale i gdziekolwiek tego filmu yt nie zakopie to go znajdę 😆

  4. Kijoszek 129
    Kijoszek 129
    4 miesięcy temu

    Potężne maszyny 😧🔥

  5. Mike 64
    Mike 64
    4 miesięcy temu

    Czekamy na więcej filmów z kucharem💪

  6. Mefjuarm!!!
    Mefjuarm!!!
    3 miesięcy temu

    Jedyna prawilna rejestracja na 1/4 w m4 ZKL🥰

  7. Bruno Czarny
    Bruno Czarny
    4 miesięcy temu

    Więcej nagrań z drogi bo ten przejazd do Piły był zajebisty , pozdro

  8. michal 2k19
    michal 2k19
    4 miesięcy temu

    zapowiada się zajebisty odcinek jak zawsze

  9. Brieg
    Brieg
    4 miesięcy temu

    Sasha zajebisty content. Opowiadasz o furach ciekawie. Podoba mi sie to. Rób tak dalej.

  10. Jaś Borawski.
    Jaś Borawski.
    4 miesięcy temu

    Kuchar jesteś super! ❤️

  11. RmK_3
    RmK_3
    4 miesięcy temu

    Dlugo na to czekałem 🔥💪

  12. dawid_oblatywacz
    dawid_oblatywacz
    4 miesięcy temu

    6:39 tak wg to miejsce i ta długa prosta to jest dawny pas awaryjny dla lotniska w Pile kiedy stacjonowały jezzcze samoloty odrzutowe ☺️ ✌️

  13. jay jaze z
    jay jaze z
    4 miesięcy temu

    Brakowało mi tego 🚗💝

  14. Michal
    Michal
    3 miesięcy temu

    Niebiescy już weryfikują nagranie 😂 Materiał z 1/4 sztos 💪🏽

  15. Larquis
    Larquis
    4 miesięcy temu

    Szkoda że mnie nie było na 2 rundzie ale na 19 czerwca wystąpie jako nr 609 street diesel 😊 Golf V. Pozdrawiam cie Emil całą twoją ekipę i Pauline SCS club. Na którą rundkę wpadniesz?

  16. Kacper Radecki
    Kacper Radecki
    3 miesięcy temu

    Dużo fur ZKL😉 pozdro dla ludzi z Kołobrzego👋🏖

  17. Bulcys
    Bulcys
    4 miesięcy temu

    Żałuje że nie byłem na 1/4 milli w Pile bo miałem niedaleko :/ I wish cię kiedyś spotkać na żywo pozderki 😎🔥

  18. xXAreQXx
    xXAreQXx
    4 miesięcy temu

    Robi wrażenie!!!

  19. An0nYmOuS!9!
    An0nYmOuS!9!
    3 miesięcy temu

    A my dalej czekamy na ZL1 na 1/4

  20. Wojciech Roszczak
    Wojciech Roszczak
    4 miesięcy temu

    Zarobisty odcinek i samochody pozdro Sasha

  21. gringo
    gringo
    3 miesięcy temu

    starsza pani w Corvettce co za piękny widok :D Ostra babka :D

  22. Dominox98
    Dominox98
    3 miesięcy temu

    EloSiemaNara 😎💪🔥🔥🔥 Leci 👍 w ciemno. Szykuje się gruby materiał do obejrzenia. PozDro Emil ak Sasha. Nadrabiam jak obiecałem. Lecymy z oglądaniem 🔥🔥🔥

  23. Domino
    Domino
    3 miesięcy temu

    Audi S5 od Auto Walke z Gliwic gdyby ktoś był ciekawy, chłopaki zrobili potwora. 8.78 rekord na 1/4

  24. Dominox98
    Dominox98
    3 miesięcy temu

    1/4 mili 🔥🔥🔥

  25. daN
    daN
    3 miesięcy temu

    Dragi aut z automatem to jest smiech 😭

  26. Bart0x_ x
    Bart0x_ x
    4 miesięcy temu

    Ten film to miód na moje serce ^^

  27. Mati
    Mati
    4 miesięcy temu

    Wreszcie 1 4 tego brakowało tylko szkoda ze sie nie scigasz bez emocji wiekszych sie ogląda /

  28. derhi
    derhi
    3 miesięcy temu

    Co jak co ale porsche 911 to również mój dream car znakomita fura 👌

  29. Szczerba
    Szczerba
    3 miesięcy temu

    Miłego oglądania

  30. Przemysław Sikora
    Przemysław Sikora
    4 miesięcy temu

    Coś pięknego 🤜🤛🤜🤛🤜🤛

  31. Maciej Ziolkowski
    Maciej Ziolkowski
    4 miesięcy temu

    Siema .fajna relacja Nawet moje Lupo się załapało 🤜🤛💪💪

    1. Maciej Ziolkowski
      Maciej Ziolkowski
      4 miesięcy temu

      @Michał w mojej klasie 1sze miejsce

    2. Michał
      Michał
      4 miesięcy temu

      Jakie miejsce zdobyłeś?

  32. Pawel Bińkowski
    Pawel Bińkowski
    4 miesięcy temu

    Generalnie to Pozdro Dla mordeczek z wałcza i dla ciebie Emil🖐😄

  33. ScaYo_YB
    ScaYo_YB
    3 miesięcy temu

    Sashka a ty kiedy jakieś wyścigi pojedziesz?

  34. Moto Maniak
    Moto Maniak
    4 miesięcy temu

    Dawno takiego materiału nie było

  35. Klauzerek
    Klauzerek
    4 miesięcy temu

    oj przepiękne intro

  36. Manioo
    Manioo
    4 miesięcy temu

    Fajne furki z Kołobrzegu się trafiły pozdro 🙌

  37. Daniel Jaremko
    Daniel Jaremko
    3 miesięcy temu

    Siemka odkąd zdjołeś maskę dużo lepiej się ogląda😁

  38. _podlasian _
    _podlasian _
    3 miesięcy temu

    4:43 Królu złoty chyba się zamazuje prędkość

  39. zenuś zenek
    zenuś zenek
    4 miesięcy temu

    36:46 to jest jak coś 4.2 uturbione ;)

  40. Kuzyn
    Kuzyn
    3 miesięcy temu

    widzow powinienes ostrzegac o czynnosciach wykonywanych przez profesionalistow XD

  41. gringo
    gringo
    3 miesięcy temu

    Ale kozacka ta s3.

  42. marcin sosnowski
    marcin sosnowski
    4 miesięcy temu

    superowy filmy

  43. adrianks9
    adrianks9
    4 miesięcy temu

    Dużo fajniejsza na Broczynie jest impreza CarFest. Bo oprócz 1/4 mili, sa pokazy aut tuningowych Show&Shine, car audio i zawody driftingowe gdzie startuje 40-50 zawodników. Tutaj nuda była...

  44. KermitTheFrog
    KermitTheFrog
    3 miesięcy temu

    ale w tej audicy jest irytujacy wydech za darmo bym go nie chcial (wydechu) nie ma to jak V8 najlepiej AMG to jest prawdziwy dzwiek

  45. ŻABKA L
    ŻABKA L
    3 miesięcy temu

    Aa to tu widziałem tą zieloną audice co obok mostu Lecha sobie jeździła w nocy 😂😂

  46. ostry
    ostry
    4 miesięcy temu

    Kiedy camaro poleci na 1/4???

  47. leno
    leno
    3 miesięcy temu

    ale że Kabe zaczął nagrywać , szacun!

  48. tomson372
    tomson372
    4 miesięcy temu

    Kiedy camaro na 1/4 ???

  49. Patryk Gąszcz
    Patryk Gąszcz
    4 miesięcy temu

    💪🏻🔥

  50. TheŻakuGames
    TheŻakuGames
    3 miesięcy temu

    Trzy słowa dla widzów:🤪 ✨Nie mam kurwa opon ✨

  51. NIZIOLEKK ZRT
    NIZIOLEKK ZRT
    4 miesięcy temu

    kto czeka na Camaro

  52. gabipl2234
    gabipl2234
    4 miesięcy temu

    Emil a gdzie sztrucel no ale i tak odcinek spoko 💪 i dla tego dałem 👍

    1. klaudemar
      klaudemar
      4 miesięcy temu

      Na sprzedaż poszedł ale szykuję się coś grubszego uwierz mi 😁😁😁

  53. Michał
    Michał
    4 miesięcy temu

    Fajny odcineczek

  54. Lujsonn
    Lujsonn
    4 miesięcy temu

    czekam bardzo na camaro ale kur$wa GTR mrrr🥰

  55. Sieprawskiii
    Sieprawskiii
    3 miesięcy temu

    Sasha kiedy startujesz camaro?

  56. Pan Wybicjusz
    Pan Wybicjusz
    4 miesięcy temu

    chłop co z grzejnikiem jechał XDDDDD

  57. Jakub
    Jakub
    4 miesięcy temu

    5:01 yanosik prześwituje

  58. MiDeR PL
    MiDeR PL
    4 miesięcy temu

    Myslalem ze weźmiesz swoje camaro :v

  59. Emil Bie
    Emil Bie
    4 miesięcy temu

    Czemu ten film, ma takie małe zasięgi?

  60. Flexxer Hit
    Flexxer Hit
    4 miesięcy temu

    Oj znam ta miejscówkę jeżdżę tam z tata na zlot SierraFan

  61. KuBiX _
    KuBiX _
    3 miesięcy temu

    Który tak strzeloł jak opętany

  62. Michał
    Michał
    4 miesięcy temu

    Kuchar jest szefem

  63. MIESZKO GAMES
    MIESZKO GAMES
    4 miesięcy temu

    20:8 TO JEST TOYOTA MODEL NIE PAMIĘTAM ALE MA SILNIK JEŻELI SIĘ NIE MYLĘ V8 UZ MOC TO 1800 KM

    1. Soupris
      Soupris
      4 miesięcy temu

      może mieć i 2000 bez trakcji nic mu po takiej mocy jedynie dla pochwalenia się. A co do modelu to toyota celica Gen VII. chyba że chodzi ci o tą czarną to toyota celica Gen I

  64. DJ D3CK
    DJ D3CK
    4 miesięcy temu

    ooo czaplinek i lotnisko w broczynie XD

  65. JACOB JACOB
    JACOB JACOB
    4 miesięcy temu

    💪

  66. GG
    GG
    4 miesięcy temu

    Pozdro yt bo jechaliście koło mojego domu w ludomach

  67. Krzysztof Mężyński
    Krzysztof Mężyński
    4 miesięcy temu

    A co najlepsze ta S5 nie jest zakuta

  68. Nik o
    Nik o
    4 miesięcy temu

    ale bandit fury

  69. Michał
    Michał
    4 miesięcy temu

    Więcej kuchara na odcinkach

  70. Nik o
    Nik o
    4 miesięcy temu

    pozdrawiam z wczesnych wakacji

  71. Nik o
    Nik o
    4 miesięcy temu

    kuchar szefitooo

  72. RadWro
    RadWro
    4 miesięcy temu

    ta s5 to nie ze śląska ??

  73. xd xd
    xd xd
    4 miesięcy temu

    ten most projektował ten sam chłop co wieże eifla

  74. hiszpan696
    hiszpan696
    3 miesięcy temu

    o karolek w camaro :D

  75. Piotr Wrutniak
    Piotr Wrutniak
    4 miesięcy temu

    Ile ta beta ma 0/100

  76. Seba Srb
    Seba Srb
    4 miesięcy temu

    Team audi

  77. Damian Demon
    Damian Demon
    3 miesięcy temu

    Widzę biała BMW z Kołobrzegu

  78. Kmienix
    Kmienix
    4 miesięcy temu

    Kiedy ty będziesz camaro na 1/4

  79. VenoX
    VenoX
    4 miesięcy temu

    gdzie to było w pile na lotnisku?

    1. Norbert Pawłowski
      Norbert Pawłowski
      4 miesięcy temu

      Broczyno

  80. Adrian Zieliński
    Adrian Zieliński
    3 miesięcy temu

    Pierwsze nagrywali zawodów bez maski

  81. Red Box
    Red Box
    3 miesięcy temu

    O jechałeś do Piły przez Wałcz hahaha

  82. Nik o
    Nik o
    4 miesięcy temu

    więcej kuchara i m4

  83. paatrykk
    paatrykk
    4 miesięcy temu

    Co za moc w s5? 🧐

  84. tonik
    tonik
    4 miesięcy temu

    wreszcie😎😎

  85. GG
    GG
    4 miesięcy temu

    Jeśli można wiedzieć to gdzie te imprezy się odbywają

    1. Michał
      Michał
      4 miesięcy temu

      Ta edycja była w pile

  86. Mati Just
    Mati Just
    4 miesięcy temu

    No i pierwszy wkoncu yt pokazało mi od cb odcinek

  87. Damian Demon
    Damian Demon
    3 miesięcy temu

    Ferrarka też Kołobrzeska

  88. Konrad Borek
    Konrad Borek
    3 miesięcy temu

    1/4 mili

  89. #WolF
    #WolF
    4 miesięcy temu

    Ma ktoś ig lub cokolwiek pana z 1000-konnej s5? Niezły potwór

    1. Jakub M
      Jakub M
      4 miesięcy temu

      Chyba chodzi o walkemotorsport

  90. Solnik
    Solnik
    4 miesięcy temu

    22:35 jaka odklejka, gada do mikrofonu gadając do Ciebie obok

  91. power
    power
    3 miesięcy temu

    1/4 mili

  92. Mikołaj Owsian
    Mikołaj Owsian
    4 miesięcy temu

    To co na następnej też cię zobaczę w tym roku? Czy nie bo mnie nie było

  93. _______nikt ważny 123______
    _______nikt ważny 123______
    4 miesięcy temu

    Jaki to dokładny model tej ferrari?

    1. Matt
      Matt
      4 miesięcy temu

      To jest chyba 812 Superfast.

  94. Zaczyk Hui
    Zaczyk Hui
    3 miesięcy temu

    5:53 babka co sie za głowe łapie hahahah

    1. Szczerba
      Szczerba
      3 miesięcy temu

      😂

  95. Kacc Wozz
    Kacc Wozz
    4 miesięcy temu

    Kurde ,materiał kozak , ale jakość straszna ,

    1. Mike 64
      Mike 64
      4 miesięcy temu

      Nie no, jest git

  96. Carspotting in Pomorze
    Carspotting in Pomorze
    3 miesięcy temu

    5:52 kto zobaczył starszą panią po prawej stronie

  97. Jakub Woźniak
    Jakub Woźniak
    3 miesięcy temu

    kojarzy może ktoś nute z intra?

  98. Szczupak
    Szczupak
    4 miesięcy temu

    5:51 polecam babeczke po prawej XD

  99. Krzysiu
    Krzysiu
    3 miesięcy temu

    D.D Pozdrawia

  100. Elegancki Człowiek
    Elegancki Człowiek
    3 miesięcy temu

    S3 z pierdkami... Wieś jakich wiele

    1. Adiix
      Adiix
      3 miesięcy temu

      Chyba coś pięknego