Pierwsza przejażdżka Dodge Viper 8.4 l V10

Sasha The Owner
3 500 wyświetleń 70K

Motoryzacja

Komentarze: 46

  1. Dominox98
    Dominox98
    2 miesięcy temu

    Pamiętam z odc to pierwsze przepalenie tego kocura 🔥🔥🔥

  2. Kris Kedz
    Kris Kedz
    2 miesięcy temu

    Najlepszy kanał motoryzacyjny w Polsce 😁💪

  3. X play
    X play
    2 miesięcy temu

    Imagin widzieć kiedyś nielegalny wyścig na żywo

  4. Jakub Sojka 😎
    Jakub Sojka 😎
    Miesiąc temu

    Uwielbiam tą bardzo 💪🔥

  5. RumciUmci
    RumciUmci
    2 miesięcy temu

    Jak on pięknie gada 😍

  6. Camper MDM
    Camper MDM
    2 miesięcy temu

    Mam 30 lat za dzieciaka zawsze podobał mi się Viper i do teraz się to nie zmienia

  7. GuCioHEHE
    GuCioHEHE
    2 miesięcy temu

    Interesuje mnie motoryzacja też chciał bym się bawić w różne modyfikacje i odnawianie samochodów jak kiedyś braknie Ci pomysłów odezwij się mam ich masę 😄 miłego

  8. Kuba Kawr
    Kuba Kawr
    2 miesięcy temu

    Najlepsze są te tarcze hamulcowe jak w Matizie

  9. Wedkarz112
    Wedkarz112
    2 miesięcy temu

    Charger, Demon, Viper, Cadillaci i Chryslery to najładniejsze i najlepsze fury moim skromnym zdaniem :)

  10. da Ro
    da Ro
    2 miesięcy temu

    Bestia 🤗

  11. Bartek Kamiński
    Bartek Kamiński
    2 miesięcy temu

    Ekonomiczna furka podoba mi się

  12. Raf J Cee
    Raf J Cee
    2 miesięcy temu

    geniusz 😄

  13. Dominox98
    Dominox98
    2 miesięcy temu

    Kurde ale on jest piękny serio. Mega furmana. Jak ta fela siedzi. Sorry i tak tęsknię za Sztruclem. PozDrooo wszystkim 🤟😝🤙 EloSiemaNara 😎💪🔥🔥🔥

  14. Corrado
    Corrado
    2 miesięcy temu

    Pojadę klasykiem. Mój Golf II TDI... 😂

  15. poprostustachu3
    poprostustachu3
    26 dni temu

    Jeszcze trochę i miał by wieksza pojemnosc od cylindrow

  16. baca350
    baca350
    2 miesięcy temu

    z wiekiem przejdzie. Jak dożyjesz.

  17. Kapitan Dubaj 22
    Kapitan Dubaj 22
    2 miesięcy temu

    Niedawno zacząłem wsm oglądać twoje materiały i mam takie pytanko czy będą jeszcze jakieś modyfikacje vipera?

    1. Kapitan Dubaj 22
      Kapitan Dubaj 22
      2 miesięcy temu

      @Sasha The Owner Ojojoj będzie grubo 😈

    2. Sasha The Owner
      Sasha The Owner
      2 miesięcy temu

      Cały projekt!

  18. DAr^SKY
    DAr^SKY
    2 miesięcy temu

    Lpg da radę do takiego? Bym kupił

  19. grzechu
    grzechu
    2 miesięcy temu

    Dźwięk najsłodszy jaki słyszałem

  20. :Xx] COBRA [xX:
    :Xx] COBRA [xX:
    2 miesięcy temu

    Viper kiedy wyjechał na drogi pierwsze co powiedział to benzynę muszę bo się uduszę

  21. fabian zdunek
    fabian zdunek
    2 miesięcy temu

    O Olsztyn przejechał by się takim po mieście

  22. [Maciek TM]
    [Maciek TM]
    2 miesięcy temu

    pozdro szaszka

  23. rafałek
    rafałek
    2 miesięcy temu

    i w dodatku z manualem

  24. Cetivek
    Cetivek
    2 miesięcy temu

    To kiedy instalacja lpg? XD

    1. Michu 5
      Michu 5
      2 miesięcy temu

      Ciekawe czy ciebie chociaż byłoby stać na założenie LPG do tekiego cuda. Wolę jeździć V8 w gazie na codzień i jeszcze dużo na tym oszczędzać niż jakimś gównianym audi 1.6 w tej szlachetnej cudownej benzynie albo jeszcze lepiej, a3 1.9tdi. Bo przecież gaz to taki wstyd 🤣

  25. K
    K
    2 miesięcy temu

    Pozdro :)

  26. dolecdxg
    dolecdxg
    2 miesięcy temu

    Pozdro ;)

  27. Patryk Wiktor
    Patryk Wiktor
    2 miesięcy temu

    Spotkaj się z hi5

  28. Mk Moto Kot
    Mk Moto Kot
    2 miesięcy temu

    Nie rozpierdol go jak mustanga

  29. aleks
    aleks
    2 miesięcy temu

    Szaszka czy ty mieszkasz w Wrocławiu

  30. Bossman 8334
    Bossman 8334
    2 miesięcy temu

    hmmmmmmmm już gdzieś to widziałem XD

  31. Michal Ichal
    Michal Ichal
    2 miesięcy temu

    Ile to pali?

    1. Oskar kwiatkowski
      Oskar kwiatkowski
      14 dni temu

      Raczej poniżej 25l nie zejdziesz

    2. Kacper Filip
      Kacper Filip
      2 miesięcy temu

      tyle ile wlejesz

  32. WollyWinka
    WollyWinka
    2 miesięcy temu

    Vmax?

    1. Oskar kwiatkowski
      Oskar kwiatkowski
      14 dni temu

      330kmh około

  33. Wojciech Roszczak
    Wojciech Roszczak
    2 miesięcy temu

    Siema Sasha

  34. BigBen
    BigBen
    2 miesięcy temu

    A OC pewnie dramat

  35. Sane
    Sane
    2 miesięcy temu

    Siema

  36. Patryk Parker
    Patryk Parker
    2 miesięcy temu

    Panie wbij na jakiś zlot w konńu w Poznaniu bo ni chuja nie widać tego vipera,mustanga i camaro 😁🙆🤘

    1. Patryk Parker
      Patryk Parker
      2 miesięcy temu

      @Santers 😢😢😢

    2. Santers
      Santers
      2 miesięcy temu

      Viper niewystrojony, mustanga sprzedał a camaro sie wysypało